fredag 15. november 2013

Superfredag


Det er ikkje ofte at ein tenkjer at ALT fungerer ein dag. Men i dag var dagen! Eller - eigentleg var det berre to store sigrar som farga resten av dagen lyseblå og positiv.

Sigar #1: Eg stod på teoriprøva for førerkort klasse B! På første forsøk og alt! Denne pangstarten la jo eigentleg standarden for resten av dagen.

Sigar #2: Eg kom endeleg til 90 kg i markløft! Eg har stampa og styrt og liksom ikkje heilt klart meg opp til 90 før i dag, og i dag så klarte eg det til og med to gonger (fordelt på to sett, 2. gong med belte). Med belte hadde eg faktisk enno meir i meg, men er litt småforsiktig med å setje rekordar med belte - ein skal jo helst ha stabilitet nok til å klare det utan så langt det er mogleg. Så då vart det feiring med taco* og TV-serier i kjellaren i Bærum.

God helg!

*I praksis vart dette restane frå linsegryta i forgårs med tacosaus oppi. Ein skal jo ete opp restemiddagar.

P.S. For dykk som ikkje er så vane med nynorsk, så har eg ikkje teke opp røyking (med tanke på sigarar og sånn), men SIGRAR, sånne ein tek når ein vinn i noko.

Ingen kommentarer: