torsdag 13. juni 2013

Pica Pica

Eg kan av og til vere som ei skjor - eg er glad i det nye og skinande. Akkurat no er eg heilt frå meg av begeistring av den nye treningstightsen min frå 2XU. Eg er no ikkje heilt sikker på kor mykje kompresjonen har å seie på prestasjonen, spesielt sidan eg ikkje er nokon langdistanseløpar, men den sit og kjennast veldig godt på, då. Og når eg fann han på tilbod for nokre veker sidan, så gjekk den plutseleg frå å vere altfor dyr til å berre vere bittelitt for dyr (og det må vel gå greit?).


Men så kom eg til å tenkje: Finst det ikkje noko betre ord for tights i det norske språket? I Nynorskordboka på nett står det berre "ettersitjande, elastisk treningsbukse", og i det daglege vert det kanskje litt tungvint å bruke. Ein kan jo ikkje berre fornorske det heller - "taits" blir etter mi meining eit frykteleg uestetisk ord. Men det sa ein kanskje om vaier (wire) óg, ein gong i tida.

(Pica pica er forresten det latinske namnet på skjora - ikkje noko Pokémonreferanse her (enno)! )

Ingen kommentarer: